Tel: (+381) 11.4113.164, (+381) 60.767.3192, (+381) 64.387.2224   |   E-mail: info@profesionalnaastrologija.com   |   Facebook
Početna   |   O nama   |   Astro News   |   Astrološke usluge
Članci po kategorijama
Hronike neba Poslovna prognoza Aktuelnosti Faze Meseca Ritam broja-7 Astrološki članci Ljuboskop Astro teme Kod za astrologa Astrologija dece Astrološki Arhetipovi Local Space Horarna astrologija Mundana astrologija Karmička astrologija AstroHealing Astrološki razgovori Astro Mitologija Duša čoveka Liber Aeternus Astrologija kristala
Astrološki kalendar za 2024. godinu Astrološki kalendar je praktični vodič za celu 2024. godinu, koji vam služi da brzo i lako dobijete najvažnije astro informacije svakog dana.

Pomaže da se odredi kvalitet i osobina svakog dana tokom 2024. godine (mundana astrologija), planira aktivnosti (elekciona astrologija) i dobije odgovor na postavljena pitanja (horarna astrologija).
» prikaži celu vest
Knjiga: Anđeli Zodijaka – Stubovi Svesti Najnovija knjiga Aleksandra Imširagića “Anđeli Zodijaka – Stubovi Svesti” detaljno objašnjava astrološku vezu između Anđela i odgovarajućih planetarnih kodova. Takođe, pored posebne povezanosti 72 Anđela Zodijaka i 72 draga kamena / minerala – u knjizi su objašnjene tehnike otkrivanja 5 ključnih Anđela za svaku osobu: Anđela Zvezde, Anđela Čuvara, Anđela Prelaza, Anđela Višeg Ja i Anđela Poruke.
KNJIGA: Reinkarnacijska Astrologija Izašla je nova knjiga Aleksandra Imširagića ''Reinkarnacijska Astrologija''. Pođite sa nama na putovanje vaše Duše i otkrijte kako da promenite prošlost i kreirate još sjajniju budućnost. Svi potrebni odgovori, kao i alati, kriju se u sasvim posebnoj astrološkoj oblasti – Reinkarnacijskoj Astrologiji.
Alex Trenoweth - Astrološka konferencija u Beogradu 2018. Astrolog, Alex Trenoweth je napisala članak o svom iskustvu na astrološkoj konferenciji u Beogradu, u martu 2018.
» prikaži celu vest
Knjiga ''Energija Senke'' Nedavno je izašla iz štampe najnovija knjiga Aleksandra Imširagića "Energija Senke - Vodič za integraciju prošlih života". Svi zainteresovani za ovu knjigu mogu je naručiti direktno od nas.
» prikaži još vesti

Život u sinhronicitetu

Možda je sve i otpočelo onog trenutka kada sam prošle zime rešila da sve svoje lepe momente, a i “probleme” nazovem jednim istim nazivom – iskustvom. Neverovatno kako samo jedna reč može promeniti shvatanje, pristup i tok stvari koje se dešavaju. Sve je najednom postalo jednostavnije i lepše, kao da sam tek tada postala aktivni učesnik svoga života.

Putovanje

Onog dana u februaru kada je Neptun ulazio u znak Riba, dan kada je pravio antisciju sa Saturnom, otpočela je priča o Sent Andrei. Tada smo moja sestra i ja krenule na seminar u Beograd. U to vreme kao da je vladalo ledeno doba na ovim prostorima: prava slika trigona, a ujedno i antiscije Neptuna i Saturna! To putovanje se toliko odužilo, pa umesto da za dva i po sata stignemo u Beograd, trebalo nam je šest, jer smo zbog leda ostali zaglavljeni na Bubanj potoku. Tako sam ulazak Neptuna u znak Riba dočekala u autobusu na ulasku u Beograd. Nije ni čudo ako znam da je vladar moje treće kuće Saturn (tada na 29º Vage – stepenu Beograda i smeru mog kretanja), bio u trigonu sa Neptunom u mojoj trećoj kući (na 29º 59’ Vodolije) i spremao se da sa njim pravi egzaktnu antisciju. O da, to putovanje za mene je imalo posebnu vrednost. Taj Neptun je moj vladar 4, kao druge (vrednost) od treće (putovanje) i nalazi mi se na samom ascedentu! Možda iz ovoga to ne bismo mogli odmah zaključiti, jer su ovo spore planete, ali pogledajmo i diurnalni (dnevni) horoskop za taj dan, budući da on jasno pokazuje dnevnu atmosferu, iz koje se vidi slika ovog putovanja.

Diurnalni horoskop

Diurnalni horoskop se pravi za svaki dan u isto vreme rođenja natusa (po GMT vremenu). Sve što je u diurnalu egzaktno ima visok značaj ako su i uglovi uključeni, budući da oni predstvljaju lični deo u opštoj slici neba jednog dana. Tako se kod mene ovoga dana na samom ASC se našao Južni čvor – što sam doživela kao da su “kapije za nešto otvorene”, posebno kako je i moj natalni vladar ASC (Mars) u retrogradnom hodu bio na mom natalnom Južnom čvoru, pa su se i 29º kao i antiscija uklopili u ovu vanvremensku sliku! Ako se pogleda sam diurnal, naglašena je serija 3, ASC u Blizancima, Mesec kao vladar 3 u 1, Merkur u 9 u Vodoliji u egzaktnom trigonu sa Ascendentom, pa je jasna slika putovanja na astrološko predavanje, a i Uran (vladar natalne 3. kuće) je bio u egzaktnom trigonu sa mojom natalnom Venerom (vladarem 11)! Da će put biti sa izvesnom problematikom i kašnjenjem pokazuje Mesec vladar 3 u T kvadratu sa Venerom  i retro Marsom (vladarem natalne 12. kuće). Takođe se odatle vide i razgovori koje smo sestra i ja međusobno vodile. Oni su bili porodičnog tipa (Mesec) sa određenim akcentom na partnerskim odnosima (Venera). Meni je u to vreme zaokupljao pažnju moj suprug koji nije mogao naći posao.

Ritual koji sam planirala da napravim u čast ulaska Neptuna u Ribe, usled ovih okolnosti morao je biti promenjen. Ipak, ništa nije slučajno. Kada sam se spremala da meditiram u prepunom autobusu, iznenada se u mom krilu, niotkuda, stvorio obeleživač za knjige. Pogledala sam sliku na kartici i videla naslikanog sveca. U dnu je pisalo “Sent Andrea od El Greeka”. Pomislila sam da kako Neptun predstavlja sve svece, ovo nosi neku poruku za mene. Tako smo “Sent Andrea” i ja proslavili zajedno ulazak Neptuna u Ribe! Slika je baš predstavljala kombinaciju Neptuna (svetac) i Saturna (krst), budući da svetac nosi nosi ogroman krst svoje veličine. Ponela sam sličicu sa sobom i narednih dana svako jutro i veče smo se nesvesno družili.

Možda nebi ništa od toga bilo i ja bih već zaboravila na taj događaj, da mi se posle par nedelja nije osvežilo pamćenje. Moj suprug je najzad dobio email, koji ga je obaveštavao da je dobio posao, ni manje ni više nego na Sent Andrei, crvenom otoku, blizu Pule! Osećaj koji me je tada preplavio je neponovljiv, shvatila sam da Univerzum sve govori, samo je potrebno čuti. Setila sam se tada da je jedan putnik u autobusu bio najglasniji, jer je žurio da stigne na autobus baš za Pulu! Sve su to bili znaci i objašnjenja koji često promiču neopaženo.

Krst Sent Andreje…

Okolnosti su mi sve vreme diktirale pravac i vreme kretanja. Nisam mogla mnogo da biram, odmor sam dobila 16.jula, a avionske karte sam uspela da dobijem za 17. juli. Kada mi je predstavnik Jat-a saopštio taj datum, on mi se odnekle učinio jako poznat. Spuštajući telefonsku slušalicu, odjednom sam se setila da mi je na taj dan godišnjica braka. Kakva slučajnost! Astrolog ko astrolog – odmah otvara kartu, ne bi li prepoznao neki znak…

Otvorila sam diurnal za dan polaska i odmah pomislila “bože – ko još putuje na ovakve aspekte?” – ali kao što rekoh sa početka priče, iskustvo je iskustvo, kako bih vam sada ovo pisala.

Ono što je u ovoj karti egzaktno je pozicija tranzitnog Marsa (vladar mog Ascendenta) na natalnom Jupiteru, kao i trigon ka tranzitnom Jupiteru. Tu su, takođe, i mundani kvadrat Plutona i Marsa. Naravno, na Ascedentu je Vaga, a Venera je u 9 u Blizancima, što svakako predstavlja put u inostranstvo. Vladar moje natalne 9 je Sunce, koje je u diurnalu u trigonu ka natalnom Ascendentu i Neptunu.

Ono što je mene zabrinjavalo tada je kardinalni T kvadrat vrlo blizu uglova, kome se pridružio u toku noći i Mesec, pa se formirao veliki kardinalni krst – baš poput onog što ga Sent Andrea nosi! Baš tada kada je Mesec ušao na 0º Raka, proradio je taj aspekt, a ja sam dobila nesnosne bolove i završila u urgentnom centru. Predpostavljate gde su bili bolovi – pa, naravno, tamo gde je i Mars, pa sam dobila bubrežne kolike. Bilo je pitanje da li ću uopšte stići na avion, tako da sam pravo sa urgentnog centra otišla na aerodrom. Verovatno sam ovu suludu hrabrost da rizikujem i krenem na put dobila od trigona sa Jupiterom. Bogu hvala, sve je što se tiče toga proteklo u redu.

Ostrvo Ovna i Riba

Kada sam još iz aviona videla prelepo ostrvo na koje sam se uputila, svi problemi su nestali. Prva asocijacija mi je bila da idem na ostrvo koje definitivno pripada znaku Riba i Neptunu. Sam njegov izgled je odavao dualnost, jer su to dva povezana ostrva. Ali kako sam vremenom upoznavala ostrvo, dobila sam potpuni doživljaj da prvo veće ostrvo pripada Ovnu i Marsu, dok drugo manje pripada znaku Riba i Neptunu.

To je spoj Riba i Ovna, kao i Marsa i Neptuna. Drugi naziv ovog ostrva je “Crveni Otok” (Mars), a svuda oko ostrva je pešačka staza sa spravama za vežbanje na svakih 10 metara (ponovo Mars i znak Ovna). Zaštitni znak ostrva je beli kameni Lav, poklon Japanaca, što je slika egzaltiranog Sunca u Ovnu. Bivši vlasnik ostrva je Nemac (Mars, dakle), a pre njega se tu proizvodio građevinski materijal.

Drugo ostrvo, pak, nema nikakve aktivnosti sem “tišine”, energetskih krugova za meditaciju, energetskih lavirinata (što je bila moja velika želja), nudističke plaže i puno zaljubljenih parova…

Kako je moj vladar Ascendenta Mars, a Neptun mi je na samom Ascendentu (kao i mom suprugu), ova energija je nama jako srodna, pa nije ni čudo da nas je povezala sa ovim ostrvom.

Retrogradni šaljivdžija

Želim samo još da napomenem – da nam je ovo putovanje ostalo nezaboravno, pobrinuo se poznati šaljivdžija – retro Merkur u Lavu. Kada je tranzitno Sunce došlo na moju natalnu Veneru, kao poklon za godišnjicu braka od mog supruga je bio izlet u Veneciju. Tu želju smo imali još od kada smo se venčali. Kada smo stigli u lavovski grad, grad ljubavi, proradio je retro Merkur. Došlo je do nesporazuma i mi smo zakasnili na povratak, grupa je otišla bez nas, tako da smo dobili produženi boravak u Veneciji. Ali Merkur iako retro, dao nam je dovitljivost i snalažljivost, pa smo uspeli da srećno stignemo nazad. Takođe i kada je retro Merkur stigao do moje natalne Venere, dan kada smo polazili kući, pri utovaru stvari na brod, pukla je drška od našeg kofera koji je pao u more. Srećom i to se dobro završilo, uspeli smo da ga izvučemo, samo je “malo” bio teži nego inače. Zbog tih sitnih smicalica, ovo putovanje je postalo još upečatljivije i sada to koristimo kao anegdote koje uvek vraćaju osmeh na lice.

© Kepler asocijacija profesionalnih astrologa, Tadije Sondermajera 3, Wellport, Novi Beograd, Srbija. Sva prava zadržana, 2022. // Design & Coding by studio triD